برخورد هواپیمای زاگرس با سی ۱۳۰ ارتش

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل عدم استفاده کارکنان فنی شرکت هواپیمایی زاگرس از موانع جلوگیری از حرکت هواپیما در زمان توقف، این هواپیما جابجا شده و از روبه رو به دماغه هواپیمای دیگری برخورد کرد اما خوشبختانه هیچ خسارتی جانی نداشته است.

محمد رحیمی اظهار کرد: شب گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی زاگرس در حالی که در محل پارک قرار داشت به دلیل عدم استفاده کارکنان فنی این شرکت از موانع جلوگیری از حرکت هواپیما در زمان توقف، این هواپیما جابجا شده و نوک بال این هواپیما با یک هواپیمای دیگر برخورد کرد.

وی گفت: هیچ مسافر و کادر پروازی در هواپیما حضور نداشتند و این برخورد خوشبختانه هیچ خسارت جانی نداشته است و فقط یک خسارت جزئی به هر دو هواپیما وارد شده است.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس، برخورد یک فروند هواپیمای این شرکت با هواپیمای ارتش در فرودگاه مهرآباد را تائید کرد.

هوشنگ صدیق در خصوص برخورد یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس با یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ ارتش در فرودگاه مهرآباد گفت: اتفاق خاصی نیفتاده است بلکه هواپیما در جریان جابه جایی با یک هواپیمای ارتش برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه این برخورد بسیار جزئی بوده است، اظهارداشت: نوک بال هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس با هواپیمای ارتش برخورد کرد و خسارت بسیار جزئی است به طوری که ظرف یک روز برطرف می شود. برهمین اساس، این مسائل ممکن است در هر زمان و در هر فرودگاهی پیش بیاید.

مشرق نیوز

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *