تاخیر پروازی در فرودگاه مهرآباد به ترافیک پروازی مربوط نیست

رستمی اعلام کرد: در حال حاضر برخی از تاخیرها متاثر از نقص فنی است و ربطی به ترافیک ندارد و این موضوع را بنده کاملا تکذیب می‌کنم.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اعلام اینکه این فرودگاه براساس ظرفیت خود پذیرش پرواز دارد، اظهار داشت: این موضوع که ترافیک پروازی باعث می‌شود تا با تاخیرات زیادی روبرو شویم کاملا اشتباه است چراکه این امر به هیچ وجه در فرودگاه مهرآباد مشهود نیست و بر اساس ظرفیت‌ها، اقدام به پذیرش پرواز می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در برخی مواقع به دلیل نقص فنی در برخی هواپیماها مسافران با تاخیر مواجه می‌شوند گفت: تاخیر به دلیل نقص فنی و موکول شدن آن پرواز به زمان دیگر موجب می شود تا با پرواز دیگری در همان زمان شود که این خود تاخیر را به همراه دارد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد تصریح کرد: این فرودگاه بیش از توان ظرفیتی خود پذیرش پرواز ندارد و همیشه سعی بر آن بوده تا پروازها طبق زمان‌بندی مناسب صورت بگیرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از تاخیرها متاثر از نقص فنی است و ربطی به ترافیک ندارد و این موضوع را بنده کاملا تکذیب می‌کنم.

وی به ایام نوروز برای سال آینده اشاره کرد و گفت: به طور حتم برای این ایام نیز بر اساس ظرفیت برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با تاخیر مواجه نباشیم.

شرکت فرودگاههای کشور

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *