تاخیر چهار ساعته پرواز مشهد – تهران شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نقص فنی

یکی از مسافران این پرواز عنوان کرد : این پرواز قرار بود ساعت 18:30 انجام شود اما مسوولان بدون هیچ توضیح منطقی به مسافران اعلام کردند پرواز با تاخیر در ساعت 23 انجام می شود.

وی که خواست نامش ذکر نشود، افزود: چندین پرواز دیگر ازهمین شرکت ونیز شرکت های قشم ایر ، آتا و مانند آن انجام شد، بنابراین بدی آب و هوا دلیل این تاخیر نبود.

وی تصریح کرد : اگر علت دیگری برای این تاخیر بود باید برای مردم توضیح داده می شد و مردم هم شرایط را سهل تر می پذیرفتند ضمن آنکه ساعت ها در فرودگاه بدون خدمات و فضای استراحت مناسب در سرگردانی به سر بردن فشار و خستگی را مضاعف می کند.

وی گفت : بالاخره بعد از اعتراضات مسافران ، شامی تهیه شد و در اختیار قرار دادند و مقرر گردید تا ساعت 23 مسافران عازم مقصد شوند.

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی هم با بیان اینکه مدیران ترمینال فرودگاه آماده پاسخگویی و ارائه خدمت به مسافران هستند ، گفت : در عین حال باید روسای شرکت های هواپیمایی در قبال پروازها و مسافران خود پاسخگو باشند.

محمد باقر قاسم زاده افزود: شرکت ها باید مطالبات مردم را پاسخ داده و در صورت تاخیر و کنسلی پروازها خدمات و توضیحات لازم به مردم ارائه شده و ضایت آنان را جلب کنند.

رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس درفرودگاه مشهد هم در تماس خبرنگار ایرنا گفت : این پرواز به دلیل نقص فنی در فرودگاه مقصد (تهران ) دچار مشکل شد و به دلیل انجام نشدن پرواز عملا هواپیما به مشهد نرسید و امکان انجام پرواز مشهد – تهران به شماره 4076 در ساعت مقرر ممکن نشد.

علیپور افزود : با انجام رفع نقص فنی هواپیما دقایقی قبل در مشهد به زمین نشست و پرواز در ساعت 23 انجام می شود.

وی تصریح کرد:ما براساس قانون باتوجه به تاخیر بیش از دو ساعت پرواز به مسافران اعلام کردیم که می توانند بلیت های خودرا کنسل کرده و با پروازهای دیگر عازم مقصد شوند و ما هم در این زمینه به آنان کمک می کنیم.

وی افزود:ما ضمن عذرخواهی از مسافران امکان پذیرایی درحد توان و امکانات موجود را فراهم کردیم اما امکانات و شرایط داخل فرودگاه محدود است.

وی وجود یک هتل فرودگاهی را درمجموعه تا حد زیادی حلال مشکل دانست و ذکر کرد : اگر فضای مناسب اسکان برای مسافران در جوار سالن های پرواز وجود داشت مشکلات و اعتراضات بسیار اندک بود درحالی که اکنون این مسافران ناچارند در هوای سرد و گرم بر روی صندلی های فلزی و شرایط نه چندان مطلوب بمانند.

وی ادامه داد:ما باتوجه به تاخیر بیش از دو ساعت براساس تمایل و جای خالی در پروازهای مختلف، 25 مسافر این پرواز را به مقصد اعزام کردیم و بقیه هم پذیرایی شده و با پرواز تاخیری درساعت 23 به مقصد تهران حرکت می کنند.

ایرنا

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *