تاخیر چهار پرواز ماهان در فرودگاه امام / عدم پاسخگویی به مسافران

خبرگزاری مهر

چهار پرواز هواپیمایی ماهان به مقصد آسیای جنوب شرقی امروز با چند ساعت تاخیر روبه‌رو شده است. بر این اساس، پرواز تهران- شانگهای، تهران- بانکوک، تهران- پکن و تهران- گوانجو با تاخیر همراه بوده است.

یکی از مسافران پرواز تهران- گوانجو در تماس با خبرنگار مهر با تایید این موضوع گفت: پرواز پکن هواپیمایی ماهان پس از چند ساعت تاخیر دقایقی پیش پرواز کرده و پرواز گوانجو هم با دو ساعت تاخیر در حال حاضر مسافرگیری می‌کند.

این مسافر افزود: متاسفانه پرواز شانگهای و بانکوک هنوز انجام نشده و تاخیر دارد. وی با اعلام اینکه مسافر پرواز شانگهای این هواپیمایی است، اظهار داشت: این پرواز به شماره W۵۰۷۷ قرار بود که تهران را ساعت ۲۰:۳۰ به مقصد شانگهای ترک کند، اما هنوز خبری از این پرواز نیست.

این مسافر ادامه داد: متاسفانه مسئولان هواپیمایی ماهان هیچ پاسخی به مسافران نمی دهند و تاکنون سرویس دهی هم به مسافران نداشته اند.

به گفته وی، برخی از مسافران با پرس‌وجو متوجه شدند که ظاهرا این شرکت هواپیمایی با مشکل سوخت‌گیری مواجه شده و به دلیل بدهی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در فرودگاه امام خمینی(ره) به آنها سوخت نمی دهد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *