پرواز اولین هواپیما از نوشهر به اهواز

ایرنا

نخستین پرواز مسافربری از نوشهر به اهواز روز چهارشنبه با برگزاری آیینی ویژه با حضور شماری از مسوولان محلی از فرودگاه نوشهر انجام شد.

رییس ایستگاه هواپیمایی غرب مازندران در حاشیه این آیین گفت : در این مسیر هوایی هر هفته دو پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می شود.

محمدرضا صلح جو افزود : طبق برنامه یک فروند هواپیمای فوکر 50 شرکت هواپیمایی نفت ساعت 9 صبح روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته از فرودگاه اهواز پرواز و در ساعت 10 و 50 دقیقه درفرودگاه نوشهر به زمین خواهد نشست و سپس ساعت 11 و 30 دقیقه نیز پرواز برگشت را انجام خواهد داد.

وی گفت : درصورت حمایت مسوولان در فروگاه نوشهر ظرفیت انجام پرواز در مسیرهای دیگر داخلی مانند قشم ، کیش و بندرعباس آباد هم وجود دارد.

صلح جو خواستار حمایت همه جانبه مسوولان محلی بوِیژه شهرداران شهرهای غرب مازندران برای ماندگاری خطوط پروازی به شهرهای مختلف کشور از فرودگاه نوشهر شد.

رییس شورای شهر نوشهر نیز در این آیین گفت : شورای شهر نوشهر آمادگی دارد تا در راستای برقراری خطوط پروازی در شهرستان گردشگر پذیر و زیبای نوشهر هرگونه همکاری را با مسوولان ذیربط داشته باشد.

اکبر اسماعیل نژاد افزود : فرودگاه درحقیقت به عنوان یک زیر ساخت و ظرفیت بسیار مهم برای جذب گردشگر در منطقه به شمار می آید ، بنابر این باید علاوه بر حفظ آن تلاش کنیم با حمایت و هم افزایی بیشتر مسوولان نسبت به گسترش پروازهای داخلی و حتی خارجی در این فرودگاه اقدام نماییم.

با برقراری خط پروازی جدید ، شمار پروازهای هفتگی فرودگاه نوشهر به هفت سورتی افزایش یافته است.

هم اینک هرهفته پنج سورتی پرواز در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر – مشهد و نوشهر – شیراز در فرودگاه نوشهر انجام می شود.

غرب مازندران دارای دو فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری در رامسر است.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *