پرواز ناتمام مسیر تهران به چابهار

خبرگزاری فارس

مسافران پرواز تهران- بندرعباس- چابهار که قرار بود از ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح دوشنبه با ایرلاین ایران‌ایر از تهران حرکت کنند، با تأخیر ۸ ساعته مواجه شده و هواپیما پس از فرود در بندرعباس از ادامه مسیر به سمت چابهار خودداری می‌کند.

یکی از مسافران پرواز 384 ایران ایر از تهران به چابهار در تماس تلفنی از تأخیر 8 ساعته و تغییر مسیر پروازی این ایرلاین انتقاد کرد.

این مسافر به نام متین‌پور با اشاره به اینکه این پرواز قرار بود از ساعت 6 و 20 دقیقه صبح دیروز تهران را به مقصد ابتدا بندرعباس و سپس چابهار ترک کند، افزود: به دلیل تأخیرهای پیاپی ساعت 2 این پرواز انجام شد.

وی ادامه داد : همچنین این پرواز پس از فرود در بندرعباس اعلام کرد به سمت چابهار ادامه مسیر نداده و قصد بازگشت به تهران را دارد، بنابراین مسافران می‌توانند بعدا مابه التفاوت قیمت بلیت تا چابهار را دریافت کرده و یا به تهران برگردند.

متین فر ادامه داد: مسافران چابهار تا آن لحظه قریب به یک و نیم ساعت  در فرودگاه بندرعباس سرگردان بودند و در سالن ترانزیتی هم توسط ایرلاین پذیرایی نشدند.

مطالب مرتبط

1 نظر

  1. ملائک

    این موضوع باید قابل توجه ریاست محترم قوه قضاییه باشد که همواره شاهد نگرانی های ایشان در مورد اظهار نظر های غربی ها در مورد حقوق بشر (مسافر) در ایران بوده ایم. این واقعه بطور مشخص علامت ناتوانی شدید قوه قضاییه است و انرژی فوق العاده ای که صرف رسیدگی به اختلاس ها می نماید باعث شده که ظلمی به این آشکاری توسط یک ایرلاین دولتی به مسافرین شده و آگاه نیستند که چنین حرکاتی چگونه ساختار نظام را به زیر سوال برده و نفرت تولید خواهد کرد.
    همانطور که ریاست محترم جمهور دولت دهم فرمودند آب را باید بر جایی ریخت که می سوزد. ولی سوال اینجاست که اگر همه جا در حال سوختن بوده و آب هم کم باشد چه کار باید کرد.

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *