افزایش پرواز به مشهد عیدی به کرمانشاهی‌ها

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزايش دو پرواز در مسير مشهد مقدس در ايام نوروز خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه کرمانشاه؛ در آستانه ورود به سال جديد پیمان شرفايي مديركل فرودگاه كرمانشاه، اقدامات نوروزي اين فرودگاه را تشريح كرد.

وی با اشاره به افزايش تعداد پروازها در مسير استانبول از 25 اسفند ماه به 4 پرواز در هفته و نيز افزايش دو پرواز در مسير مشهد مقدس در ايام نوروز و برقراري دو پرواز در هفته در مسير دوبي در آينده‌یي نزديك٬ تعداد پروازهاي اين فرودگاه را در ايام نوروز 94 قريب به 100 پرواز در هفته پيش‌بيني كرد.

شرفايي در ادامه افزود: در نشست كميته تسهيلات نوروزي كه با حضور ارگان‌هاي مستقر در فرودگاه و شركت‌هاي هواپيمايي داخلي و خارجي برگزار شد بر لزوم ارائه سرويس مناسب به مسافران نوروزي تاكيد شد.

شرفايي اظهار داشت: انجام موارد لازم به‌منظور جلوگيري از هرگونه اختلال در ارائه سرويس‌هاي هوانوردي، انجام هماهنگي‌هاي لازم به‌منظور حضور پرسنل فني عملياتي، اطلاعات پرواز، مديريت ترمينال با توجه به ساعات كار فرودگاه جهت خدمت‌رساني مطلوب به پروازها و مسافران نوروزي، پيگيري‌هاي لازم به منظور شارژ خودپردازها، زيباسازي و رنگ‌آميزي محوطه و جداول فرودگاه، برپايي سفره هفت‌سين نوروزي در ترمينال‌هاي فرودگاه و نظرسنجي مستمر از مسافران نوروزي در راستاي ارتقای سطح خدمات و رضايمتندي مسافران از ديگر اقداماتي است كه در ايام نوروز در فرودگاه كرمانشاه انجام می‌شود.

شرفايي در پايان اظهار داشت: ما تمامي تلاش خود را خواهيم كرد تا ميزبان خوبي براي ميهمانان نوروزي باشيم

شرکت فرودگاههای کشور

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *