انجام ماهانه ۱۲۰ تا ۱۶۰ پرواز در فرودگاه ساری

سرهنگ محمد بالویی ظهر یکشنبه در دیدار استاندار بت نیروهای یگان حفاظت هوایی فرودگاه ساری، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام یگان حفاظت امنیت پرواز كشور، بیان داشت: در صحنه های مختلف در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و كیان كشور، سپاه پاسداران همواره به عنوان نخستین نیروهای حاضر در میدان است.

ربیع فلاح استاندار مازندران نیز با اشاره به این كه تا سال ۶۳ شاهد اتفاقات فراوانی در پروازهای كشور بودیم كه به بركت حضور سپاه و جان فشانی شهدای گران قدر این نهاد، متوقف و كنترل شد، افزود: صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و سپردن این ماموریت خطیر به سپاه، موید نقش آفرینی موثر این نهاد جهادی است.

وی با بیان این كه امروزه امنیت پرواز از بارزترین مصادیق امنیت یك كشور است، خاطر نشان ساخت: امروزه دشمنان انقلاب، تبلیغات فراوانی را در جهت نا امن جلوه دادن كشور انجام می دهند، لیكن فضای امن كشور و فرودگاه ها و خطوط پرواز های هوایی امن كه به یمن تلاش نیروهای سپاه پاسداران و نهادهای انتظامی و امنیتی حاصل شده، نیرنگ بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب كرده است.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این كه سازمان بین‌المللی هوانوردی موسوم به ایكائو درجه ممتاز را به امنیت پرواز ایران اسلامی اعطا نموده كه نشانگر جایگاه مدیریت سپاه در این عرصه است، تصریح نمود: عدم بروز اتفاق ناخوشایند در صحنه هوایی كشور از سال ۶۳ تا كنون، نشانگر كار آمدی و ایفای مطلوب نقش سپاه پاسداران در این عرصه و دیگر عرصه های نظام است.

استاندار با بیان این كه سپاه پاسداران همیشه یك تشكیلات نوآور و درون زا بوده كه با بهره گیری از امكانات موجود، زایش و خلاقیت داشته است، گفت: خلاقیت این نیرو در كادر سازی، آموزش نیروها و وجود انگیزه و اعتقاد در كارها موید ظرفیت و توانمندی سپاه پاسداران است.

فلاح، بر استمرار آموزش ها و رزمایش ها در راستای حفظ و تقویت آمادگی نیروهای امنیتی و انتظامی تاكید كرد و یاد آور شد: سپاه پاسداران و نهادهای انقلابی امنیتی و انتظامی همواره در جهت حل مشكلات كشور، تحول گرا بودند و انگیزه و اعتقادی كه در این نهادها وجود دارد موجب پویایی و استمرار آن هاست.

مهر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *