ارائه خدمات هوایی در مهرآباد به روز می‌باشد

شرکت فرودگاههای کشور

مهندس رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد در خصوص شرکت های خدمات هوایی گفت : هدف اصلی وایده آل شرکتهای هندلینگ کننده ارائه بهترین سرویسهای هندلینگ زمینی به پروازهای مسافری و باری داخلی و خارجی بوده و همواره مدیران فرودگاهی سعی نموده اند با انتخاب بهترینها ومجهز ترین شرکتهای هندلینگ کننده ، این خدمات دارای کمترین نقص و اشتباه و یا تأخیر باشد. و با نظم و سرعت مورد قبول مشتریان و درگیری کمتر با حوادث کاری و مطابق بااستاندرادهای روز جهانی وایمن شرکت های هواپیمایی را در برابر مشتریانشان سرافراز نموده و موجب افزایش گرایش مشتریان به استفاده از آن شرکت ها برای انجام سفرهایشان بگردد. بدون تردید خدمات این شرکتها در استفاده از مشتریان وانتخاب شرکتهای هواپیمایی بی تاثیر نمی باشند .

وی بیان نمود : سه شرکت هندلینگ کننده ایران ایر ، خدمات هوایی سامان وهمراه کوشا کیش در مهراباد ارائه خدمات می نمایند که هر کدام از این هندلینگ کنندگان سرویس دهی به شرکتهای هواپیمایی طرف قرار داد خود را انجام می دهند . قدیمی ترین این شرکتها ایران ایر با سابقه طولانی، در ارائه خدمت و سپس شرکت خدمات هوایی سامان وشرکت نوپای همراه کوشا کیش می باشد .

ایشان بیان نمود با پیگیری های مستمر در خصوص تکمیل وساماندهی تجهیزات شرکت همراه کوشا کیش در خصوص استاندارد سازی و پایین آمدن زمان سرویس دهی با وارد نمودن 9 دستگاه خودرو اتوبوس کوباس منطبق با استانداردهای روز, 8 دستگاه برق زمینی هواپیما ، 4 دستگاه ایرکاندیشن (خنک کننده هواپیما در روی زمین ) ،4 دستگاه استارتر زمینی هواپیما ( روشن کننده موتور هواپیما در روی زمین ) به ناوگان خدمات زمینی این شرکت اضافه گردیده است .

در کل می توان گفت : جهت سرویس دهی به هواپیما در مدت 1 تا 5/1 ساعت حدود 5 میلیارد تومان تجهیزات به یک پرواز خدمات رسانی می کنند . طول سرویس دهی به یک پرواز باید مطلبق استاندارد های جهانی و به حداقل زمان ممکن به منظور رضایتمندی و تطابق با استانداردهای ملی و بین المللی باشد که امید است با تکمیل تجهیزات و امکانات به استانداردها روز یاتا برسیم .

رستمی تصریح نمود : یک شرکت هندلینگ کننده علاوه بر این امکانات باید دارای تجهیزات پلکان ، ماشین انتقال کترینگ ، واحد برق زمینی ، واحد تزریق اکسیژن به هواپیما ، ماشین های تاو وپوش بک ، اتوبوس های حمل مسافر ، لیفتراک ، تسمه نقاله ، انتقال چمدانها از هواپیما ، تزریق اب به هواپیما ، تزریق سوخت به هواپیما ، ماشین تخلیه توالت از امکانات یک شرکت هندلینگ کننده می باشد .

این منطقی است که شرکتهای هواپیمایی با سرمایه گذاری های کلان در تهیه ناوگان پروازی و به کارگیری خدمه پرواز مجرب و قابل اطمینان، انتظار دسترسی به بازدهی مناسبی از سرمایه خود را داشته باشند و این جاست که نقش سازنده شرکت های خدمات زمینی فرودگاهی در تکمیل فرآیند انجام پروازهای آن شرکتهای هوایی عیان خواهد شد. شرکت خدمات زمینی مجرب و مجهزی که آمادگی ارائه منظم، سریع، ایمن و امن سرویس ها را داشته باشد(شرکت های هندلینگ کننده ) می تواند کمک قابل توجهی به انجام فعالیت بی نقص و مورد اطمینان پروازهای هر شرکت هواپیمایی را نموده و موجب رضایتمندی مسافران ومشتریان آنها گردد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *