پیگیری پروازهای چارتری در فرودگاه اهواز

شرکت فرودگاههای کشور

موضوع پیگیری پروازهای چارتری در فرودگاه اهواز با سرعت و شدت بیشتری در حال پیگیری است .

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه‌های خوزستان؛ محمد سعید شرفی مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: به‌منظور رفاه حال همشهریان و مسافران، معضل فروش بلیط‌های چارتری با شدت و جدیت بیشتری در دستور کار این فرودگاه قرار گرفته و در حال پیگیری است .

شرفی در ادامه افزود: چندی است که مسافران از خرید بلیط‌های چارتری با قیمت گزاف شکایت دارند که این امر باعث شد پیگیری و نظارت بیشتری در این خصوص صورت گیرد تا موجباب رضایتمندی مسافران در فرودگاه اهواز را فراهم آوریم.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان و روسای ادارات و سازمان‌های مختلف از جمله؛ سازمان تعزیزات حکومتی، انجمن صنفی دفاتر فروش بلیط در استان، اداره بازرگانی، سازمان صنعت و معدن، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و … سعی در حل این مشکل در کمترین زمان ممکن را داریم .

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان افزود: از جمله اقداماتی که در این زمینه در حال انجام است می‌توان به نصب قیمت‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری در محل‌های قابل رویت عموم، طراحی و تهیه فرم شکایت جهت بررسی و اقدامات لازم، تشکیل کمیته اجرایی کنترل و نظارت بر قیمت بلیط‌های هواپیما، ایجاد مکان مناسب جهت استقرار اعضای کمیته در ترمینال فرودگاه، هماهنگی با قاضی کشیک جهت استقرار در دفتر کمیته با هماهنگی نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، تلاش در جهت راه‌اندازی گشت‌های مشترک جهت بررسی فروش بلیط در سطح شهر، تلاش در جهت قطع واسطه‌های پروازهای چارتری و … اشاره کرد.

گفتنی است؛ فرودگاه بین‌المللی اهواز دارای رتبه ترافیکی بالایی در سطح کشور است که به حدود ۲۰ نقطه داخلی و خارجی  همه روزه پرواز دارد.

افزایش تعداد پروازها و مسافران فرودگاه مشهد در بهار ۹۴

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در 3 ماهه ابتدایی سال 94 با رشد تعداد اعزام و پذیرش مسافر و نشست و برخاست پروازها مواجه بوده است.

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی؛ فرودگاه بین‌المللی مشهد در سه ماه ابتدایی سال ۹۴ در مقایسه با سال ۹۳ با رشد شش درصدی در پروازها و افزایش دو درصدی میزان اعزام و پذیرش روبرو بوده است.

بر این اساس فرودگاه بین‌المللی مشهد در بهار سال جاری میزبان دو میلیون و ۱۵۱ هزار مسافر و همچنین محل نشست و برخاست ۱۴ هزار و ۶۷۷ پرواز بوده است.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *