بازدید استاندار خراسان رضوی از روند بازگشت حجاج در فرودگاه بین‌المللی مشهد

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

استاندار خراسان رضوی دوشنبه شب با حضور در ترمینال ۳ فرودگاه مشهد، ضمن بازدید از روند بازگشت حجاج خراسانی به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد، از مدیرکل و عوامل دست اندرکار حج تمتع سال ۹۴ قدردانی کرد.

به نقل از اداره روابط عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این بازدید که به همراه مدیرکل فرودگاه‌های استان انجام شد، گفت: درایت، نظم و سرعت عمل بالا در اعزام و پذیرش زائرین خراسانی سرزمین وحی در روند حج تمتع امسال در فرودگاه مشهد محسوس و مشهود بود.

وی افزود: تعجیل مثالزدنی در اکثر پروازهای خروجی حج و همچنین آمادگی و سرعت عمل بالا در جریان ورود زائران به فرودگاه مشهد قابل تقدیر است.

رشیدیان ضمن ابراز خرسندی از خدمات و تسهیلات ارایه شده به مسقبلان و حجاج، از اقدامات انجام شده در خصوص گسترش پارکینگ ترمینال ۳ و احداث مسیر خروجی جدید فرودگاه به بزرگراه شهید کلانتری نیز بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اینکه از لحظه فرود یک پرواز و انجام عملیات مربوط به تخلیه بار و خروج زائرین از ترمینال، تنها ۵۰ دقیقه زمان صرف شود، بیانگر برنامه ریزی و انسجام تیم عملیات حج فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد است.

لازم به ذکر است عملیات بازگشت حجاج به فرودگاه مشهد تا بیست و سوم مهرماه و در قالب ۳۰ پرواز ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *