بازدید از پروژه باند 29 راست فرودگاه بین المللی مهرآباد

اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور با حضور در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از روند اجرائی پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد : مومنی رخ عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات هوانوردی ، اکرمیان عضو هیئت مدیره وامامی معاونت توسعه مدیریت ومنابع ، صادقی معاونت عملیات فرودگاهی از سطوح پروازی مهرآباد بازدید نمودند .

در این بازدید سید‌احمد مؤمنی‌رخ درباره پروژه سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد بیان کرد: نظارت کیفی پروژه مقوله ایی است که باید در طول اجرای آن به طور همیشگی ودائم به آن پرداخته شود .ونظارت بر انجام وکیفیت این پروژه مطابق با استانداردهای روز جهانی مد نظر گرفته شود .

وی یا اشاره بر اجرای استاندارد سازی و ایمن سازی سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: می‌بایست اجرای بهینه وبدون نقص زیر ساختی دائما رصد شده تا در صد خطا پایین شود  ، زیرا استاندارد و ایمن‌سازی سطوح پروازی از اهداف کلان شرکت فرودگاه‌ها در حمل‌ و نقل هوایی و فرودگاهی است. امید است با افتتاح این باند در سال جاری  مشکلات یک باند بودن مهرآباد مرتفع گردد .

همچنین حسین صادقی، معاون‌ عملیات فرودگاهی هم در این بازدید تعاملات و اقدامات انجام شده در‌ سطوح پروازی با مجری طرح و پیمانکار را در قالب گزارشی ارائه کرد و افزود: با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل و هیات مدیره، پروژه‌های زیرساختی فرودگاه‌ها سرعت بیشتری گرفته است و در چند ماه آینده شاهد عملیاتی بودن باند 29 راست خواهیم بود .

صدارت معاونت عملیات هوانوردی  فرودگاه مهرآباد، نیز در این بازدید  با اشاره به حجم بالای ترافیک پرواز در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: روزانه  بیش از 380‌ نشست و برخاست در فرودگاه مهرآباد انجام میگردد .و در مدت زمان انجام این پروژه (بهسازی باند) محدودیت‌های پروازی نیز در فرودگاه مهرآباداعمال می گردید که با همه اینها  بار سنگینی را بر دوش عوامل اجرائی پروازی وارد می نماید  که امید است با عملیاتی شدن این باند کنترلرها وعوامل اجرائی در سطوح پروازی به آرامشی نسبی  دست یابند.

یادآور می‌شود؛ پروژه بهسازی سطوح و روسازی باند ۲۹ راست فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از سال گذشته تقریبا شهریورماه شروع وانشالله در سال جاری  به بهره برداری برسد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *