ساماندهي خدمات تاكسيراني در فرودگاه مهرآباد

تاکسيراني در فرودگاه بين‌المللي مهرآباد به منظور تسهيل گردش كار مسافر و ايجاد امنيت و اطمينان ساماندهی شد.

علی رستمي مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد احداث ايستگاه تاكسيراني را موجب نظم‌بخشي ترافيك و تسهيل در دسترسي مسافران به وسایل حمل و نقل عمومي دانست.

وی ساماندهي تاكسي‌ها و خودروها در محوطه مقابل ترمينال یک را ضرورتي مهم با هدف تكريم مسافر و همچنين فضاسازي در حوزه ترافيك و ايجاد تسهيل گردش كارمسافر عنوان كرد.

وي گفت: در حال حاضر با اينكه محوطه روبروي ترمينال‌هاي یک و دو ساماندهي شده است و تاكسي‌ها و مسافربرهاي شخصي در اين محدوده تجمع مي‌كنند، اما باز مسافران بايد به دنبال خودرو باشند كه اين امر ممكن است مشكلات عديده‌یي را براي مسافران بوجود آورد.

وی ادامه داد:مقرر شد در طرح ساماندهي، ‌تاكسي‌هاي فرودگاه، محوطه‌یي مسقف در جلوي سالن‌هاي خروجي ايجاد شود که تاكسي‌هاي مخصوص فرودگاه بتوانند در اين محوطه تردد نموده و مسافران را در مقابل درب خروجي ترمينال سوار نمايند.

رستمي تصريح كرد: مسافران با مراجعه به باجه‌هايي كه در اين محوطه مسقف به وجود مي‌آيد و اعلام مسير خود، پرينت مسير را اخذ و كرايه خود را هم پرداخت مي‌كنند و در واقع اطمينان و امنيت آنها با اين طرح به حداكثر مي‌رسد.

مديركل فرودگاه در پايان خاطرنشان كرد: با اجراي اين طرح، مشكلات سرگرداني مسافران در محوطه پاركينگ و پرداخت كرايه‌ها و نرخ‌هاي مختلف نيز رفع مي‌شود.

گفتني است؛ اين طرح با همكاري تاكسيراني فرودگاه و شهرداري منطقه ۹ اجرايي مي‌شود.

شرکت فرودگاههای کشور

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *