سازمان هواپیمایی‌ در‌ مسیر تامین انتظارات مردم قرار گرفته است

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

علی عابدزاده

رئيس سازمان هواپيمايی کشوری در بازدید از فرودگاه امام‌خمينی(ره) و روند توسعه و پيشرفت فيزيكی ترمينال سلام اين فرودگاه، گفت: سازمان هواپیمایی در مسیر تامین انتظارات مردم قرار گرفته است.

در اين بازديد كه معاون هوانوردی و امور بين الملل و جمعی از مديران كل اين سازمان رئيس سازمان را همراهی مي كردند نيز حضور داشتند از ترمينال سلام، ايرسايد، برج مراقبت، مخابرات هوانوردی، ايمني زمينی، الكترونيك و ناوبری هوايی بازديد به عمل آمد.

در اين ديدار رئيس سازمان هواپيمايی كشوری، مديران و كارشناسان بخش های مختلف فرودگاه از جمله عمليات، الكترونيك مخابرات و ايمنی زمينی نقطه نظرات كارشناسی خود را در زمينه های مختلف الزامات ارتقا حفظ ايمنی و توسعه فرودگاه به تفصيل بيان كردند.

 علی عابدزاده رئيس سازمان هواپيمايي كشوری نيز ضمن تقدير از اظهارنظرهای كارشناسی و بيان جايگاه فعلی هوانوردی كشور و لزوم هماهنگی و انسجام نيروهای مخلص صنعت به خصوص فرودگاه حضرت امام كه اولين مركز مورد قضاوت مسافران خارجی است تاكيد كردند.

رئيس سازمان هواپيمايی كشوری همچنين با بيان اينكه اداره صنعت حمل و نقل هوايی كشوری مستلزم روش و متد جديد است گفت: بحمدالله باور و توجه به اين صنعت به وجود آمده و همانطور كه در مساله آزادسازی نرخ بليت هواپيما و شبكه پروازی شاهد آن بوديد مراحل بعدی را در جهت تامين انتظارات مردم طی خواهيم كرد.

وي گفت: يقينا به حسب انجام وظيفه و به عنوان روش كارشناسانه نقطه نظرات شما نيز منتقل تا مورد استفاده قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بين الملل سازمان نيز با ابراز اميدواری و تاكيد بر اينكه يقينا حركت به سمت توسعه آغاز و همگان از جمله شركت های هواپيمايی و بخش های فرودگاهی از همه مهمتر اينكه عزم سازمان هواپيمايي كشوری در ايجاد فضای مناسب و حمايت جدی از بخش های مختلف صنعت به اين جزم است كه بار ديگر با عنايت خداوند و كمك مسئولان ارشد و مديران و كارشناسان صنعت بتوانيم با رفع مشكلات احتمالی رونق بايسته را به فرودگاه ها به خصوص فرودگاه حضرت امام (ره) به ارمغان آوريم.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *