کمبود بودجه برای‌ فعالیت شرکت فرودگاه‌‌‌ها

خبرگزاری فارس

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به مشکلات بودجه و نبود قوانین مورد نیاز برای ادامه فعالیت شرکت فرودگاه‌‌‌ها اشاره کرد و گفت: این مرکز مشکلات شرکت فرودگاه‌ها را پیگیری و بررسی می‌کند.

به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور کاظم جلالی بیان کرد: در مرکز پژوهش‌های مجلس در‌باره مشکلات شرکت فرودگاه‌‌های کشور بررسی‌هایی صورت گرفته و گزارش‌هایی دریافت شده که امیدواریم در تعامل بیشتر مدیران شرکت فرودگاه‌ها با مرکز پژوهش‌های مجلس، این موانع و مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خواستار ارتباط قوی‌تر میان شرکت فرودگاه‌ها و این مرکز شد و افزود: حضور مدیرعامل و دیگر مدیران شرکت در مرکز پژوهش‌ها و تبیین مشکلات موجب همفکری و حل معضلات خواهد شد.

جلالی به مشکلات بودجه و نبود قوانین مورد نیاز برای ادامه فعالیت شرکت فرودگاه‌ها اشاره کرد و گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور برای اینکه بتواند در انجام مأموریت‌های خود بیش از پیش به استانداردها نزدیک شود، نیازمند حمایت‌های همه جانبه در بخش برنامه و بودجه است تا بیش از گذشته در راستای توسعه فرودگاه‌ها، افزایش کمی و کیفی پروازها و ارائه خدمات هوانوردی گام بردارد.

بنابراین گزارش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حالی به درستی بر لزوم تعامل بیشتر این مرکز با شرکت فرودگاه‌های کشور تاکید دارد که طی ماه‌های اخیر مدیران شرکت، بارها با اعلام وجود مشکلات خاص در روند اداره و توسعه فرودگاه‌ها، همچنین ارائه خدمات هوانوردی از طرف این شرکت، خواستار توجه بیشتر مسئولان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع شده‌اند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *