نارضایتی مردم از تاخیر و لغو پروازهای فرودگاه بوشهر

نصرالله اسدی صبح دوشنبه در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد تاخیر های زیادی در پروازهای فرودگاه بوشهر هستیم که این موضوع باعث نارضایتی شدید مردم شده است.

وی با اشاره به لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه بوشهر بیان داشت: امیدواریم با تلاش و پیگیری مسئولان شاهد بهبود این وضعیت و ساماندهای پروازهای بوشهر باشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر خواستار مذاکره با شرکت ماهان برای فعالیت مجدد در استان بوشهر شد و اضافه کرد: در سوالی که از مسئولان در مورد تاخیر پروازها در بوشهر داشتیم پاسخ گفتند که تاخیر نیست و علت آن تغییر در برنامه ها است.

انتقاد از لغو برخی مناقصات شهرداری بوشهر

رئیس کمیسیون پژوهش و مطالعات شورای شهر بوشهر نیز در این نشست با انتقاد از وضعیت نان در بوشهر، اذعان داشت: مردم باید بر اساس پولی که می‌دهند نان با کیفیت دریافت کنند ولی در بوشهر شاهد این موضوع نیستیم.

الهام بارگاهی همچنین به لغو برخی مناقصه‌های شهرداری از سوی طرفین معامله از جمله مناقصه خرید سطل زباله‌ گالوانیزه اشاره کرد و بیان داشت: باید ضمانت‌نامه‌های معتبرتری در این زمینه از شرکت‌ها گرفته شود تا مناقصات را به راحتی لغو نکنند.

ایمان چارکی قائم مقام شهردار بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه افزایش میزان ضمانت‌نامه باعث کاهش شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌شود، افزود: مناقصه خرید سطل زباله‌ گالوانیزه نیز ابهاماتی وجود داشت که با رفع این ابهامات، این قرارداد انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *