آمادگی فرودگاه مهرآباد در استقبال از مسافرین نوروزی

 علی رستمی مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت:با توجه به اینکه در ایام نوروز بیش از نیمی از پروازهای  داخلی سفرهای  نوروزی از مهرآباد سرویس دهی می شوند امسال نیز با افزایش 7% مسافر و پرواز در مهرآباد مواجه ایم.

ایشان افزود،به طور میانگین بیش از300پرواز در مهرآباد انجام می شود که در ایام نوروز به بیش از 350  پرواز پیش بینی شده است.

رستمی از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت این ستاد از 25 بهمن فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه مهرآباد آغاز کرده است.

رستمی در خصوص سفرهای نوروزی گفت:تامین ایمنی و امنیت،  ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، ونظارت بر عملکرد شرکتهای هواپیمائی و آماده سازی ترمینال ها، نمازخانه ها و نظارت بر عملکرد رستوران ها در اولویت های  خدمات رسانی به مسافرین نوروزی فرودگاهی می باشد.

رستمی با تاکید ویژه وزیر به ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی  و دستورالعمل های لازم اظهار کرد آماده نمودن فرودگاه جهت پذیرایی از مسافران نوروزی و انجام تمهیدات جهت افزایش بهره وری باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و مسئولین فرودگاهی در مدت باقی مانده به سفرهای نوروزی تمام تلاش خود را معطوف به رضایت مسافران نمایند.

رستمی گفت امسال از ماه های قبل فرودگاه اقدام به روان سازی فرآیندهای اعزام وپذیرش مسافرنموده  است و می توان گفت تقریبا با آمادگی کامل به استقبال سفرهای نوروزی می رویم ایشان گفت اصلاح طرح هندسی ترافیک در محدوده فرودگاه، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در راستای افزایش ایمنی و اطلاع رسانی ساماندهی ورودی فرودگاه و زیبا سازی محوطه و فضای سبز وکاشت گلهای فصلی و جدول کاری و پیاده رو سازی در سطح محاوط فرودگاهی، بهسازی و توسعه سرویس های بهداشتی در ترمینال ها و همچنین بهسازی نمازخانه ها از جمله اقداماتی بوده است که به همین منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد و تمامی ارگانها و سازمانهای آمادگی ارائه سرویس های رفاهی و خدماتی را به مسافران دارند  گفت: شرکتهای هواپیمای باید از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها اطلاع رسانی کنندتا مسافران در فرودگاه دچار سردر گمی نشوند و حتما باید نماینده تام الاختیار شرکت هواپیمایی در زمان پرواز در مهرآباد جهت پاسخگویی  به مسافران حضور داشته باشند .

شرکت فرودگاههای کشور

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *