راه‌اندازی پرواز مستقيم كيش – استانبول

علی‌اصغر مونسان با اشاره به اهمیت برقراری خطوط پروازی بین كیش و كشورهای همسایه، به پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص اشاره کرد و گفت: خط پروازی بین كیش و استانبول به صورت رفت و برگشت راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: توسعه ورونق گردشگری در كیش نیازمند ارتباط مستمر با كشورهای منطقه است و برقراری مسیر پروازی مهمترین زیرساخت و زمینه ساز این ارتباطات است.

وی تصریح کرد: پرواز مستقیم كیش-استانبول به صورت رفت وبرگشت با قیمت 750 هزار تومان از 25 آبان هرهفته روزهای یكشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود و حمل بار مسافران تا سقف  50 كیلوگرم رایگان است.

مونسان از برقراری خط پروازی تركیش در آینده نزدیك خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد كیش علاوه بر راه اندازی خط پروازی تركیش، به زودی پروازهای كارگو نیز برای رفاه حال كسبه وتجار برقرار می‌شود.

وی اظهار داشت: فراهم كردن امكان تبادل كالا بین كیش و تركیه، ایجاد همكاری وتعامل میان تجار وكسبه دوكشور، جذب سرمایه گذاران ترك برای فعالیت درجزیره كیش، ایجاد رقابت درتولید كالای باكیفیت و جذب گردشگران ترك و كشورهای دیگر ازمسیر تركیه ازجمله مزایای  برقراری این خط پروازی بین كیش وتركیه است.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *