رشد 12 درصدی پرواز در فرودگاه کرمانشاه

مديركل فرودگاه كرمانشاه در اظهار داشت: پيگيري‌هاي لازم در خصوص برقراري پرواز در مسير خارجي دوبي در حال انجام است و به زودي شاهد افزايش پرواز در مسير‌هاي داخلي تهران و كيش خواهيم بود.

 پیمان شرفايي مديركل فرودگاه كرمانشاه با اعلام اینکه در 9 ماهه نخست سال جاری، سه هزار و 506 پرواز داخلي و خارجي در فرودگاه كرمانشاه انجام شده است، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 12 درصدي پرواز در فرودگاه داشته است.

وی ضمن اعلام اين خبر بيان داشت: 367 هزار و 223 مسافر داخلي و خارجي در طول اين مدت از فرودگاه كرمانشاه جابجا شده‌اند و بر این اساس شاهد رشد 12درصدي اعزام و پذيرش مسافر داخلي و خارجي از اين فرودگاه بوده‌ايم.

شرفايي ميزان بار جابجا شده توسط مسافران را در بخش‌هاي داخلي و خارجي در طول اين مدت  دو هزار و 600 تن اعلام كرد كه در اين بخش نيز شاهد رشد 14 درصدي نسبت به سال گذشته بوده‌ايم.

همچنين مديركل فرودگاه كرمانشاه در اظهار داشت: پيگيري‌هاي لازم در خصوص برقراري پرواز در مسير خارجي دوبي در حال انجام است و به‌ زودي شاهد افزايش پرواز در مسير‌هاي داخلي تهران و كيش خواهيم بود .

گفتنی است؛ فرودگاه كرمانشاه به‌عنوان فرودگاه‌ هاب منطقه غرب كشور نقش بسزايي در جابجايي مسافران استان‌هاي غربي كشور را دارد و نيز به‌عنوان تنها فرودگاهي در غرب كشور مطرح است كه در آن پرواز در مسيرهاي خارجي صورت مي‌پذيرد.

منبع: سایت شرکت فرودگاههای کشور

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *