معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب شد

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

سعید اکبری با ابلاغ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به‌ عنوان معاون عملیات هوانوردی منصوب شد.

در متن این ابلاغ که برای دو سال توسط رحمت‌اله مه‌آبادی صادر شده، آمده است: بدیهی است عملكرد آن معاونت بر اساس شاخص‌های ناظر بر مأموریت‌های مذكور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و كلیه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شركت نیز موظف به همكاری كامل و حمایت‌های همه ‌جانبه از جنابعالی جهت تحقق مأموریت‌های ابلاغی و دیگر برنامه‌های معاونت عملیات هوانوردی خواهند بود.

همچنین در این ابلاغ ماموریت‌های ذیل برای سعید اکبری معاون جدید عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها تعریف شده است.

۱- هماهنگی و انجام پیگیری‌هایی لازم جهت استقرارسیستم مدیریت ایمنی دركلیه واحدهای تابعه و فرودگاه ها با هدف ارتقاء سطح ایمنی در فضای سرزمینی و فرودگاه های كشور و اطمینان از رعایت كامل و مستمر استانداردهای مربوطه.

۲- تلاش جهت ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق ودیسپلین حرفه ای و توسعه كارتیمی و همگرایی سازمانی.

۳- پیگیری لازم جهت تسریع اجرای طرح های ناظر بر استاندارد سازی و طبقه بندی مشاغل عملیاتی، جذب و نگهداشت مطلوب و تبیین مسیر ارتقای شغلی كاركنان عملیاتی، با هدف شایسته گزینی و شایسته سالاری سازمانی ضمن تأكید بر امر جانشین پروری.

۴- هماهنگی و انجام پیگیری‌های لازم جهت بازمهندسی ساختار فضای كشور، بازتعریف فرایندهای مدیریت ترافیك هوایی، به روز رسانی تجهیزات ارتباطی، کمک ناوبری و نظارتی و بهبود سامانه های CNS، ضمن انجام هماهنگی های لازم با سازمان هواپیمایی كشوری و افزایش همگرایی و تعامل موثرتر با بخش نظامی.

۵- ایجاد منابع جدید درآمدی پایدارو ارتقای رقابت‌پذیری و سهم شركت در بازار خدمات ناوبری منطقه‌یی از طریق تسهیل ترافیک هوایی، نوآوری در خدمات، استقرارسامانه ارزیابی‌عملكرد وكاربرد ابزارهای انگیزشی متناسب با بهره‌وری تیمی.

۶- برنامه ریزی موثر و آماده سازی بسترهای لازم برای رویارویی هدفمند شركت با شرایط پسا تحریم از جمله متناسب سازی عرضه و تقاضای خدمات ضمن تأكید بر بهره مندی از فرصت های فراروی، جهت به روزآوری دانش و فنآوری.

بدیهی است عملكرد آن معاونت بر اساس شاخص‌های ناظر بر مأموریت‌های مذكور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و كلیه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شركت نیز موظف به همكاری كامل و حمایت‌های همه‌جانبه از جنابعالی جهت تحقق مأموریت‌های ابلاغی و دیگر برنامه‌های معاونت عملیات هوانوردی خواهند بود.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *