کمیته ویژه وصول بدهی ایرلاین‌ها را بررسی می‌کند

ایسنا

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه وصول بدهی ایرلاین‌ها به فرودگاه به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران می انجامد، اظهار کرد: در فرودگاه مهرآباد به منظور وصول بدهی‌های معوق کمیته‌ای مسوول پیگیری آن شده است.

علی رستمی تصریح کرد: متاسفانه در طول سال های گذشته مشکلات مالی که برای ایرلاین‌های ایرانی به وجود آمده باعث شده بخش قابل توجهی از بهای خدمات فرودگاهی تبدیل به بدهی معوق شود که این موضوع هم برای ایرلاین‌ها مشکل ایجاد کرده و هم مسائلی را برای فرودگاه‌ها به وجود آورده است.

وی با اشاره به پیگیری های شرکت فرودگاه‌های کشور برای کاهش رقم این بدهی‌ها اعلام کرد: طبق دستوری که شرکت فرودگاه‌ها صادر کرده، هر فرودگاه باید به طور مجزار بحث بدهی‌های معوق خود را پیگیری کند تا در نهایت رقم نزدیک به 600 میلیارد تومانی بدهی‌های معوق در ما‌ه‌های آینده کاهش پیدا کند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: در این راستا در فرودگاه مهرآباد کمیته ای برای وصول این بدهی‌ها تشکیل شده که به طور مرتب هر 15 روز یک بار جلسه‌ای برگزار کرده و شرایط را برای پیگیری منابع مورد نیاز بررسی می‌کند. وظیفه اصلی این کمیته رصد شرایط ایرلاین‌ها و تلاش برای رسیدن به یک راه حل مشترک با آنها برای کاهش رقم بدهی‌های معوق است.

رستمی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران نیاز به منابع اعتباری لازم دارد، عنوان‌ کرد: با توجه به اینکه شرکت های هواپیمایی به طور مستقیم با مردم و مسافران در ارتباط هستند و خدمات ارائه شده به آنها را از چشم ایرلاین می‌بینند، فرودگاه‌ها بارها از این شرکت ها خواسته ‌اند تا با پیگیری مقدمات لازم منابع مورد نظر را در اختیار فرودگاه بگذارند تا خدماتی در خور مسافران به آنها ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته مشکلاتی که بر سر راه تامین مالی فرودگاه ها قرار گرفته زیاد بوده و این موضوع در افزایش کیفیت خدمات تاثیر گذاشته است. با توجه به برنامه ریزی‌های کلان شرکت فرودگاه‌ها در ارتقای کیفیت خدمات امیدواریم موجبات وصول بدهی‌ها فراهم شده و این موضوع در نهایت به ارتقا وضعیت فرودگاه‌ها در افزایش کیفیت بی انجامد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *