آموزش اولین و آخرین راهکار جهت نیل به اهداف استاندارد در اداره ایمنی زمینی

اداره ایمنی زمینی  فرودگاه بین المللی مهرآباد در راستای اهداف پیشگیرانه و ساماندهی پرسنل متردد در سطوح پروازی مطابق بخشنامه سازمان هواپیمایی اقدام به برگزاری 3390 نفر ساعت در  دوره های قوانین و مقررات تردد در سطوح پروازی، آشنایی با فرودگاه ، نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی و اقدامات شرکتهای هواپیمایی در شرایط اضطراری نموده است .

کارکنان زمانی می توانند به خوبی از عهده وظایف محوله برآیند که از مهارت، دانش و توانایی لازم برخوردار بوده و اهداف سازمان را به خوبی بشناسند. ابزاری که می تواند در این زمینه به کمک مدیران بشتابد فرایند توانمندسازی به وسیله آموزش  است. مهمترین و حیاتی ترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است. کیفیت و توانمندی نیروی انسانی، مهمترین عامل بقاء و حیات سازمان است. نیروی انسانی توانمند، سازمان توانمند را به وجود می آورد.

رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت  : با برنامه ریزی های واحد آموزش اداره ایمنی زمینی از ابتدای سال جاری 3390 نفر ساعت آموزش درچهار چوب سرفصلهای فوق انجام گرفته است و هریک از شرکتهای هواپیمایی با معرفی نماینده آموزشی خود به این اداره به طور مستقیم و طی فرآیندهایی از آموزشهای کاربردی در ارتباط با ایمنی درعملیات زمینی گام مؤثری در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی در ایر ساید برداشته اند.

منبع: سایت فرودگاه بین المللی مهرآباد

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *