پیش‌بینی ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فرودگاه‌های کشور

خبرگزاری مهر

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت و برنامه ریزی شرکت فرودگاههای کشور از پیش بینی ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فرودگاه‌های کشور خبر داد.

 باقریان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با استاندار لرستان با اشاره به اینکه در ۴۸ فرودگاه کشور از مجموع ۵۴ مورد پرواز و نشست و برخاست هواپیما صورت می گیرد اظهار داشت: در حال حاضر تنها فرودگاه سود ده شرکت فرودگاههای کشور فرودگاه امام(ره) تهران است.

وی با بیان اینکه فرودگاه مشهد فرودگاهی در کشور بوده که نه سود و نه زیان برای شرکت فرودگاههای کشور دارد عنوان کرد: همچنین فرودگاه مهرآباد نیز برای این شرکت ضرر ده بوده و سودی برای شرکت فرودگاههای کشور ندارد.

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت و برنامه ریزی شرکت فرودگاههای کشور با بیان اینکه پیش بینی ما برای بودجه شرکت فرودگاههای کشور در سال آینده ۱۹۰۰ میلیارد تومان بوده است عنوان کرد: با توجه به محدودیت های مالی موجود ما مجبور هستیم که بودجه فرودگاههای کشور را با ۱۵۰۰ میلیارد تومان ببندیم.

باقریان با به اشاره اینکه متاسفانه دولت در رابطه با توسعه فرودگاههای کشور هیچ گونه کمکی به ما نمی کند گفت: این در حالیست که سود سهام فرودگاهها را نیز از ما می گیرد.

وی بیان داشت: در این راستا مقرر شده که بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان سود سهام از شرکت فرودگاههای کشور به دولت پرداخت شود که هم اکنون دولت نیز در حال دریافت این میزان سود سهام نیز است.

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت و برنامه ریزی شرکت فرودگاههای کشور ادامه داد: طی امسال نیز دولت ما را موظف کرده که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه امام پرداخت کنیم.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *