تکذيب لغو پرواز تهران – بندرعباس – چابهار به علت بسته بودن فرودگاه چابهار

مدیر فرودگاه بین المللی چابهار کنارک لغو پرواز روز گذشته تهران -بندرعباس -چابهار و بالعکس را به علت بسته بودن فرودگاه چابهار تکذیب کرد.

شهری با اشاره به اینکه دوشنبه شب گذشته بخش خبری 22 شبکه سه و خبرگزاری فارس، خبری مبنی بر بسته بودن فرودگاه چابهار و سرگردانی مسافران این پرواز در فرودگاه بندرعباس و مراجعت انها به تهران پخش کرده است افزود این خبر کذب بوده و فرودگاه چابهار هیچ مشکلی برای انجام پرواز نداشته است.

وی گفت با توجه با تاخیر 8 ساعته پرواز تهران-بندرعباس -چابهار، این فرودگاه اقدامات لازم را نسبت به پذیرایی از مسافران انجام داده و آمادگی این فرود و پرواز را داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط

1 نظر

  1. ملائک

    به نظر میرسد که تنها راه چاره این باشد که “دروغ گویی مسئولین” در صورت اثبات جرم تلقی شده و زندانی بدون خرید داشته باشد. مشکل مسئولینی که همدیگر را به دروغ گویی متهم می کنند یک مشکل اساسی مملکت است و باید قوه قضاییه کاری بکندکه قانونی برای “دروغ” و “مجازات دروغ گو” تدوین شود. و موضع را حواله نکنند به اخلاق فردی و یا مصلحت اندیشی و نباید تصور شود که گفتن حقیقت سیاه نمایی است و موجب دلسرد شدن مردم.
    مردم باید بدانند که پروازی که در نیمه کار رها میشود مربوط به یک مدیری که جهادی کار می کند و یا تحریم را دور زده نیست. مربوط به یک فرد بی صلاحیت است که لیاقت پست مدیریت ندارد و بی لیاقتی خود را با دروغ هایی که مدعی است مصلحتی بوده توجیه می کند….البته در این شرایط ممکن است مدیر فرودگاه چابهار هم دروغ خودش را بگوید…..این همان آتشی است که دروغ و دروغگو به پا می کنند که همه را میسوزاند. خصوصا قوه قضاییه را که ظاهرا تماشاچی چنین دروغ هایی است

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *