سرگردانی مسافران پرواز تهران – مشهد در مهرآباد به دلیل نقص فنی

خطوط هوایی از جمله مهمترین خطوط حمل و نقل در جهان محسوب می شود و بسیاری از مردم برای صرفه جویی در وقت و انجام سریعتر کارهای خود ترجیح می دهند از حمل و نقل هوایی استفاده کنند.

استفاده روزافزون مردم از هواپیما سبب افزایش تعداد شرکت های هواپیمایی در جهان شده است که هر یک از این شرکت ها تلاش دارند تا با ارائه خدمات و سرویس بهتر به مسافران خود زمینه جذب مشتریان بیشتر و سودآوری افزون تر را به دست آورند.

در کشور ما نیز بسیاری از مردم به دلیل اقتضائات شغلی و فعالیت های کاری ترجیح می دهند که از خطوط حمل و نقل هوایی استفاده کنند اما متأسفانه حمل و نقل هوایی کشور با مشکلات و موانعی روبرو است که ضرورت توجه هر چه بیشتر مسئولان را می طلبد.

امروز تأخیر در پروازها و سرویس دهی پایین برخی شرکت های هواپیمایی و فرسوده شدن برخی از هواپیماها این سوال را برای بسیاری از مسافران ایجاد کرده است که آیا نظارت جدی و ضابطه مندی بر فعالیت شرکت های هواپیمایی در ایران وجود دارد.

                                  

در حالی که در تمامی کشورهای دنیا بابت تأخیر در پروازها، خسارت به مسافران پرداخت شده و به آنها رسیدگی کامل می شود اما متأسفانه این موضوع علیرغم وعده و تأکید مسئولان وزارت راه و شرکت هواپیمایی از سوی برخی شرکت ها جدی گرفته نمی شود و همین امر نارضایتی و سرگردانی مسافران را به همراه دارد.

در آخرین مورد پرواز تهران – مشهد با شش ساعت تأخیر پرواز کرد که این امر مورد سرگردانی مسافران این پرواز شد.

                              

بر اساس گزارش های دریافتی در فرودگاه مهرآباد تهران، پرواز شماره ۵۲۶۳ تهران – مشهد که قرار بود ساعت ۱۶:۵۰ بعدازظهر روز سه شنبه پرواز کند با تأخیر شش ساعته و در حوالی ساعت ۲۳باند فرودگاه مهرآباد را ترک کرده است.

از طرف دیگر پرواز شماره ۵۲۱۳ شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه سه شنبه تهران را به مقصد مشهد ترک کند با تأخیر بیش از دو ساعت مواجه شده است.

بر اساس گفته مسافران این پروازها هیچ یک از مسئولان شرکت آتا در میان مسافران حاضر نشده و هیچ امکانات رفاهی برای مشتریان این شرکت فراهم نشده و بیش از شش ساعت مسافران پرواز ۵۲۶۳ در فوردگاه سرگردان بودند.

سید حسین موسوی یکی از مسافران پرواز ۵۲۶۳ تهران – مشهد در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز نارضایتی از عدم توجه مسئولان شرکت هواپیمایی آتا به تأخیر پروازهای روز سه شنبه اظهار داشت: متأسفانه برخی پروازهای شرکت آتا از مبدأ تهران به سوی مشهد با تأخیرهای چند ساعته مواجه بوده است.

این مسافر تهرانی افزود: علیرغم تأخیر شش ساعته این پرواز هیچ یک از مسئولان شرکت آتا در میان مسافران حاضر نشد که این امر نارضایتی مسافران را به همراه داشته است.

خبرنگار علت تأخیر پروازهای شرکت آتا را از واحد ترافیک فرودگاه مهرآباد جویا شد که آنها در جواب به همین جمله بسنده کردند که نقص فنی عامل تأخیر در پروازها بوده است.

همچنین علت تأخیر پروازهای داخلی شرکت آتا را به صورت تلفنی از داود معماریان مدیر فروش شرکت آتا جویا شد که پرسنل این شرکت با تأیید تأخیر پروازهای تهران – مشهد و تهران – اهواز  اظهار داشت: در روز گذشته پرواز تهران – مشهد و تهران – اهواز شرکت آتا با تأخیر انجام شده که عامل آن نقص فنی بوده است.

وی افزود: روز گذشته از صبح به علت نقص فنی پروازها با تأخیر انجام شد و همین امر سبب شد تا سایر پروازها نیز با مشکل مواجه شود در حالی که شرکت آتا دوست ندارد مسافران خود را از دست بدهد اما برخی مشکلات رخ داده باعث تأخیر در پروازها می شود.

معماریان ادامه داد: شرکت آتا جزو بهترین شرکت های هواپیمایی در سال جدید بوده و تأخیرهای پروازهای این شرکت کم بوده است.

خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *