نیاز گیلان به حمل و نقل هوایی با هدف بهبود کسب و کار

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مدیر كل جدید فرودگاه سردار جنگل رشت، در اولین ساعات حضورش در فرودگاه سردار جنگل رشت ضمن نشست با معاونین، روسای ادارات و مسئولین واحدهای عملیات هوانوردی و خدمات فرودگاهی، به كار تیمی اشاره كرد و گفت: با كار تیمی می توان خدمات رسانی به مردم را تسهیل كرد.

مهندس غلامرضا كریم آقایی به اولویت های برنامه اش در فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره كرد و افزود: بر اساس شاخص هایی كه در حكم ابلاغی اینجانب از سوی مدیر عامل شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ترسیم شده است استقرار سیستم مدیریت ایمنی، ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و نگهداری اصولی زیرساخت های موجود در دستور كار قرار گرفته است.

وی به افزایش پروازها در فرودگاه رشت اشاره كرد و افزود: با توجه به اینكه فرودگاه دارای زیرساخت های مناسبی جهت پذیرش پروازها می باشد برای رونق و افزایش پروازها گام های موثری خواهیم برداشت.

به گزارش روابط عمومی اداره كل فرودگاه گیلان، مدیر كل جدید فرودگاه گیلان با اشاره به نیازمندی استان گیلان به حمل و نقل هوایی برای بهبود كسب و كار افزود: تملك اراضی اطراف فرودگاه رشت و تكمیل فاز دوم محوطه سازی این فرودگاه مستلزم تخصیص اعتبارات ملی است كه جهت ارائه خدمات فرودگاهی مطلوب از اولویتهای این اداره كل  قرار خواهد بود

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *