پرونده سقوط آنتونوف 140در ایستگاه پایانی/نتیجه نهایی تا پایان سال اعلام می شود

عضو ناظر مجلس در کمیته بررسی سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140 درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط آنتونوف 140 گفت: گزارش اولیه سازمان هواپیمایی درخصوص علل سقوط هواپیمای آنتونوف درکمیسیون عمران مجلس در حال بررسی است و بزودی نتایج علت سقوط اعلام خواهد شد.

احمد جباری  با اشاره به اینکه پس از حادثه سقوط هواپیمای آنتونوف ، مسئولان وزارت راه گزارش اولیه خود را درخصوص دلایل اصلی این حادثه ارائه کردند، توضیح داد: دراین گزارش شرایط جوی ، فرودگاهی و نقص فنی در تجهیزات هواپیما به عنوان دلایل تاثیرگذاردروقوع حادثه اعلام شد.

نماینده مردم بندرلنگه،بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در حال حاضر این گزارش در کمیسیون عمران در حال بررسی است، توضیح داد: البته به دلیل اینکه بعضی از نمایندگان از توضیحات سازمان هواپیمایی قانع نشدند، مقرر شد تحقیقات کامل تری از سوی سازمان هواپیمایی انجام و به کمیسیون عمران ارائه شود که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

عضو ناظر مجلس در کمیته بررسی سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140 اضافه کرد: برخی از نمایندگان مجلس نیز در مورد وقوع این حادثه از وزیر راه وشهرسازی سوال دارند که طرح سوال از وزیر راه ، در کمیسیون عمران در حال بررسی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید براینکه پرونده سقوط هواپیمای مذکور تا پایان سال بسته خواهد شد، گفت: توضیحاتی که از سوی مسئولان وزارت راه وشهرسازی به عنوان دلایل اصلی وقوع حادثه ارائه شد برای برخی نمایندگان قانع کننده نبود. بنابراین  امیدواریم پس از تکمیل تحقیقات مسئولان و ارائه گزارش مربوط به آن به کمیسیون عمران در مورد این پرونده شفاف سازی های لازم صورت بگیرد و وزیر راه وشهرسازی در صحن علنی مجلس بتواند نمایندگان مجلس را قانع کند.

منبع: تین نیوز

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *