پرواز قشم در فرودگاه خرم‌آباد برقرار می‌شود

خبرگزاری مهر

استاندار لرستان از برقراری پرواز قشم در فرودگاه خرم‌آباد خبر داد.

 هوشنگ بازوند ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضا هیئت مدیره شرکت فرودگاههای کشور با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه خرم آباد یک کار زیربنایی زیرساختی حساس برای لرستان است اظهار داشت: در حال حاضر تعداد پروازهایی که در فرودگاه خرم آباد برگزار می شود 15 مورد است.

وی بیان داشت: پروازهای فرودگاه خرم آباد به مقصد تهران، مشهد و نجف برگزار می شوند.

استاندار لرستان از برقراری پرواز قشم در فرودگاه خرم آباد خبر داد و عنوان کرد: این امر در آینده نزدیک در فرودگاه خرم آباد محقق می شود.

بازوند با اشاره به اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم آباد بیان داشت: هدف ما از اجرای این طرح برقراری پرواز هواپیماهای پهن پیکر و برقراری پرواز حجاج در فرودگاه خرم آباد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح توسعه فرودگاه خرم آباد از سوی قرارگاه خاتم در حال اجرا است گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای طرح 53 میلیارد تومان است.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود احداث فرودگاه در شهرستان بروجرد را یکی از اولویت های مدنظر در استان برشمرد و گفت: استان لرستان نیازمند دو فرودگاه بوده و ما به طور حتم پیگیر ایجاد فرودگاه بروجرد نیز خواهیم بود.

بازوند با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد یک شهرستان زلزله خیز است گفت: این امر ضرورت ایجاد فرودگاه در این شهرستان را برای کمک رسانی در مواقع اضطراری نشان می دهد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *