تاخیر 3.5 ساعته پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس

مسافران پرواز شماره 4093 شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد مشهد سرانجام پس از سه ساعت و نیم تاخیر از بلاتکلیفی درآمدند.

قرار بود پرواز این شرکت هواپیمایی ساعت 9 امروز چهارشنبه از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد انجام شود ولی بنا به دلایلی که گویا به نقص فنی هواپیما مربوط بوده این پرواز به تاخیر افتاد.

نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس حاضر در فرودگاه مهرآباد در پاسخ به چرایی این تاخیر به خبرنگار گفته بود در صورتی که نقص فنی طی دو ساعت برطرف نشود این پرواز کنسل خواهد شد، در حالی که این پرواز پس از سه ساعت و نیم از زمان اعلام شده انجام شد.

مسافران این پرواز از نامشخص بودن وضعیت این پرواز، تاخیر‌های پیاپی اعلام حرکت این هواپیما و به‌ویژه پاسخ‌گو نبودن مسوولان شرکت هواپیمایی زاگرس ابراز گله‌مندی می‌کردند.

یکی از مسافران به خبرنگار گفت: مدیر ترافیک شرکت زاگرس گفته است اگر پرواز این هواپیما تا دو ساعت انجام نشود مسافران می‌توانند هزینه سفر را دریافت کنند ولی جریمه‌ای بابت تاخیر پرواز به مسافران داده نمی‌شود.

سرانجام ساعت 12 ظهر امروز مسافران این هواپیما سوار هواپیمای جایگزین این شرکت شده و پس از نیم ساعت هواپیما اقدام به پرواز کرد.

ایسنا

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *